Echipa OAC 2009

bannedr

Randul de jos de la stanga la dreapta: Bianca Gradinariu, Delia Mihaltan, Cristina Ionas, Timea Ille, Lidia Popsor, Anca Moldovan, Loredana Jucan

Randul de sus: Traian si Lidia Opruta, Elena Popsor, Andrei Moldovan, Lucian Lupean, Miriam Sava, Hilda Getzi, Anamaria Ratiu, Oana Craciun, Kate Alexander, Lidia Alexandru, Corneliu Popa Ioan, Mihaela Enyedi, Mihaela Moisin, Costel Oltean, Daniela Iuga

9 responses to this post.

  1. Posted by Alina on februarie 25, 2009 at 6:49 PM

    Faină echipă sunteţi!
    (mai ales Coco de când a mai crescut : D) Bravo voua! Domnul cu voi şi mai departe !

    Răspunde

  2. Posted by Hilduu on februarie 25, 2009 at 9:56 PM

    Noiii>:D<

    Răspunde

  3. Posted by andreea filip on februarie 25, 2009 at 10:00 PM

    Suntei cei mai tari…:*…Domnu sa fie cu voi in orice faceti!

    Răspunde

  4. Posted by Crisstina on februarie 25, 2009 at 10:02 PM

    O echipa exceptionala….imi pare rau ca nu am putu sa iau parte la ceva atat de frumos in ultimul timp…sincer participare in acest grup m-a facut sa-mi dau seama de multe lucruri …..cred ca sunteti o binecuvantare pentru cine ajungesa va cunoasca….pupici multi si dulci:*:*:*

    Răspunde

  5. Posted by iuga on februarie 25, 2009 at 10:06 PM

    ce frumosi am iesit ……….o adevarata echipa

    Răspunde

  6. Posted by lore on februarie 26, 2009 at 11:22 AM

    oameni faini cu pasiune pentru copii!!! fiti binecuvantati in tot ce faceti!!

    Răspunde

  7. Tare:*ma bucur ca vfin joi la klub:X

    Răspunde

  8. Posted by Constantin on martie 6, 2009 at 10:41 AM

    O.C.A. Oltean Constantin Aurelian:D … Domnul sa puna in fiecare un spirit de echipa;):D „Atat la bine,cat si la greu…” GBU all!!!

    Răspunde

  9. Posted by tody on septembrie 11, 2009 at 8:11 PM

    fra sunteti tari tari domnu sa ba dea izbinda in cea ce faceti ,,,,,,,apropo CRAIVA NU – CRAIOVA…….

    Răspunde

Lasă un comentariu